Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí:

    08:00 - 12:00 hod.

    17:00 - 19:00 hod.

    Úterý až čtvrtek:

    08:00 - 12:00 hod.

  2. Telefonické podání: pevná linka - 498 773 921
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@mokrovousy.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Mokrovousy, Mokrovousy 18, 503 15 Nechanice

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí:

08:00 - 12:00 hod.

17:00 - 19:00 hod.

Úterý až čtvrtek:

08:00 - 12:00 hod.

Telefonické podání: pevná linka - 498 773 921
Poštou na adresu Obecní úřad Mokrovousy, Mokrovousy 18, 503 15 Nechanice
Elektronicky na e-mail: ou@mokrovousy.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: r4ha6p9
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Mokrovousy, Mokrovousy 18, 503 15 Nechanice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

60,00 Kč

fotokopie existujícího dokumentu (formát A4 - jednostranně)

2,00 Kč

fotokopie existujícího dokumentu (formát A4 - jednostranně - barevně)

6,00 Kč

fotokopie existujícího dokumentu (formát A4 - oboustranně)

3,00 Kč

fotokopie existujícího dokumentu (formát A4 - oboustranně - barevně)

  12,00 Kč

výtisk z tiskárny počítače (formát A4)

2,00 Kč

výtisk z tiskárny počítače (formát A4 - barevně)

6,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

10,00 Kč

CD nosič

15,00 Kč

poštovné

dle skutečně
vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře

24. 4. Jiří

Zítra: Marek

 

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
28
Adventní setkání u zvoničky - doplněná fotogalerie
Založte si datovou schránku a identitu občana
29 30 1 2
Adventní setkání nad "Památníčky naší vesnice"
3 4
5 6 7 8
Šansony a BUBU fóry v Nechanicích
9 10 11
12 13 14 15
Tisková zpráva - dotační podpora z Královéhradeckého kraje
16 17 18
Adventní setkání v kulturním domě v Nechanicích
19
Obecní hokejová liga ve Mžanech
20
Vánoční tvoření
Obecní hokejová liga ve Mžanech
21
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
22
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
23
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
24
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
25
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
26
Obecní úřad dovolená
Poděkování hostům kiosku
Obecní hokejová liga ve Mžanech
27
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
28
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
29
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
30
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
31
Silvestrovské odpoledne v kiosku
Obecní ohňostroj rozzáří oblohu 31.prosince v 16:30 hod. v kiosku
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech
1
Obecní úřad dovolená
Obecní hokejová liga ve Mžanech

Návštěvnost stránek

348112