Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > > Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

1. Oficiální název

Obec Mokrovousy

2. Důvod a způsob založení

Obec Mokrovousy (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění. Obec byla zřízena ze zákona e. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.

Obec:

- je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce

- je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu

- vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající

- pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem, vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech

Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů.Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

3. Organizační struktura

Seznam organizací:
SDH Mokrovousy
Knihovna

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Obec Mokrovousy
    Mokrovousy 18
    503 15 Nechanice

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Obec Mokrovousy
    Mokrovousy 18
    503 15 Nechanice

  • 4.3 Úřední hodiny

  • 4.4 Telefonní čísla

    pevná linka: 498 773 921, 495 447 035
    mobilní telefon: 603 168 351

  • 4.5 Číslo faxu

    495 447 035

  • 4.6 Adresa internetové stránky

    www.mokrovousy.cz

  • 4.7 Adresa e-podatelny

    Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby:

    - vyplněním příslušného formuláře pro tyto účely Elektronická podatelna

    - zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny ou.mokrovousy@tiscali.cz

    - osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání.

    Všeobecná pravidla elektronického podání:

    1. Podle ustanovení § 40 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, je písemný právní úkon platný, je-li podepsán jednající osobou; činí-li právní úkon více osob, nemusí být jejich podpisy na téže listině, ledaže právní předpis stanoví jinak. Pokud je právní úkon učiněn elektronickými prostředky, může být podepsán elektronicky za podmínek stanovených zákonem č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů. V případě, že podání podává orgán veřejné moci, a to z důvodů vylučujících jinak závazné užití informačního systému datových schránek, je povinnen podání opatřit výlučně zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydávaným akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb („uznávaný elektronický podpis").


    2. Pokud je podání učiněno prostřednictvím informačního systému datových schránek a je učiněno fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, podnikající fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, statutárním orgánem právnické osoby, členem statutárního orgánu právnické osoby nebo vedoucím organizační složky podniku zahraniční právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, jednající za právnickou osobu, pro niž byla datová schránka zřízena, nebo jimi pověřenou osobou, má podání stejné účinky jako úkon učiněný písemně a podepsaný, ledaže jiný právní předpis nebo vnitřní předpis požaduje společný úkon více z uvedených osob, tedy podpis příslušné osoby je nahrazen autentizací provedenou uvedeným informačním systémem (§ 18 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů).


    3. Pokud by ministerstvu bylo doručeno elektronické podání, které by nebylo opatřeno elektronickým podpisem podle výše uvedených pravidel, bude odesílatel podle posouzení povahy podání zpravidla vyzván, aby nedostatky podání odstranil, tedy aby k podání připojil svůj elektronický podpis.

    Technické parametry přijímaných datových zpráv:

    1. Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
    *.doc nebo *.docx (dokument Microsoft World 97 a vyšší)
    *.xls nebo *.xlsx (dokument Microsoft Excel 97 a vyšší)
    *.ppt nebo *.pptx (dokument Microsoft Powerpoint 97 a vyšší)
    *.odt (dokument OpenOffice Writer)
    *.ods (dokument OpenOffice Calc)
    *.odp (dokument OpenOffice Impress)
    *.rtf (textový standard RTF-DCA)
    *.txt (prostý text)
    *.pdf (dokument Adobe Acrobat)
    *.zip nebo *.rar (komprimovaný dokument)
    *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.gif (grafický formát)

    2. Maximální velikost datové zprávy:
    Podle § 5 vyhlášky č. 194/2009 Sb. je maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky 10 MB.

    3. Kontrola datové zprávy:
    Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky; na základě § 7 vyhlášky č. 194/20098 Sb. takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.

    Potvrzení o přijetí a doručení elektronického podání:

    Doručení datové zprávy se potvrzuje odesilateli neprodleně zasláním datové zprávy, pokud je orgán veřejné moci schopen z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení doručení je


    a) uznávaný elektronický podpis oprávněného zaměstnance orgánu veřejné moci nebo uznávaná elektronická značka orgánu veřejné moci,
    b) datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, kdy byla datová zpráva doručena, a
    c) charakteristika doručené datové zprávy umožňující její identifikaci.

    Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:

    Pokud byl u datové zprávy zjištěn škodlivý software, není tato zpráva zpracovávána. Je-li možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.

  • 4.8 Další elektronické adresy

    ou@mokrovousy.cz

  • 4.9 ID datové schránky

    r4ha6p9

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: Česká spořitelna, a.s.: 1080813339/0800

ČNB: 94-6414511/0710

6. IČ

00269158

7. DIČ

CZ00269158

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

10. Příjem žádostí a dalších podání

11. Opravné prostředky

12. Formuláře

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Řešení životních situací - Portál GOV

14. Předpisy

15. Úhrady za poskytování informací

16. Licenční smlouvy

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

18. Další povinně zveřejňované informace:

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:

Seznam

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 5 - Rejstříky, registry, evidence a seznamy:

Mimořádné události - krizové řízení - informační a komunikační prostředek určený Ministerstvem vnitra - dle zákona č. 240/2000 Sb.. § 21 (2) písm. d).

19. Informace k GDPR:

Obec zpracovává osobní údaje (dále jen OÚ) ve veřejném zájmu a v nezbytném rozsahu pro plnění povinností vyplývajících ze zákona o obcích a dalších obecně závazných právních předpisů. Obec dále pořizuje obrazové záznamy z akcí, které publikuje na svém webu a serveru s fotografiemi.  OÚ jsou předávány pouze zákonem stanoveným osobám včetně předávání OÚ do jiných států.

Každý má možnost podat na způsob zpracování OÚ stížnost u dozorového úřadu a má právo požadovat od obce přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenos OÚ, omezení zpracování a má právo vznést námitku proti zpracování údajů.

Správce OÚ: Obec Mokrovousy

sídlo: Mokrovousy 18, 503 15 Nechanice,  IČ: 00269158, DS: r4ha6p9 , telefon:498773921, e-mail: ou@mokrovousy.cz


Pověřenec pro ochranu OÚ: Mikroregion Nechanicko, svazek obcí
Kontaktní osoba: Ing. Šárka Kašparová
sídlo: Mokrovousy 18, IČ: 70957606, DS: fnis7qb, telefon: 498773921,
e-mail: ou@mokrovousy.cz

 

 

Informační SMS

22. 10. Sabina

Zítra: Teodor

 

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
28
Provozní doba kiosku na koupališti
Sběr starého papíru ZŠ Dohalice
Změna otevírací doby kiosku v Mokrovousích
29
Provozní doba kiosku na koupališti
Sběr starého papíru ZŠ Dohalice
Změna otevírací doby kiosku v Mokrovousích
30
Provozní doba kiosku na koupališti
Změna otevírací doby kiosku v Mokrovousích
1
Říjen měsíc odpadu
2
Říjen měsíc odpadu
3
Říjen měsíc odpadu
Výsledky voleb
4
Říjen měsíc odpadu
5
Říjen měsíc odpadu
6
Říjen měsíc odpadu
7
Říjen měsíc odpadu
8
Říjen měsíc odpadu
9
Říjen měsíc odpadu
10
Říjen měsíc odpadu
Výlet do Agrodružstva a firmy Rakyt
Výsledky voleb do Senátu II. kolo
11
Říjen měsíc odpadu
12
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
13
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
14
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
15
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
16
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
17
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
18
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
19
Dýňobraní - DOMA
Omezení autobusové dopravy od 19. 10. 2020
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
20
Dýňobraní - DOMA
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
Zajištění léčivých přípravků během karantény
21
Dýňobraní - DOMA
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
22
Dýňobraní - DOMA
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
23
Dýňobraní - DOMA
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
24
Dýňobraní - DOMA
Mobilní svoz nebezpečného odpadu a zpětný odběr elektrospotřebičů
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
25
Dýňobraní - DOMA
Omezení úředních hodin
Říjen měsíc odpadu
26
Dýňobraní - DOMA
Říjen měsíc odpadu
27
Dýňobraní - DOMA
Říjen měsíc odpadu
28
Dýňobraní - DOMA
Říjen měsíc odpadu
29
Dýňobraní - DOMA
Říjen měsíc odpadu
30
Dýňobraní - DOMA
Říjen měsíc odpadu
31
Dýňobraní - DOMA
Říjen měsíc odpadu
1

Jak se vám líbí nová podoba internetových stránek

ano, líbí
15 (62.5%)
spíše ano
3 (12.5%)
spíše ne
4 (16.7%)
ne, nelíbí
2 (8.3%)

Od 30. 8. 2016 10:57 celkem hlasů: 24

Hlasování uzavřeno.

Návštěvnost stránek

260433